april 13 / 2018

16 Googlovih marketinških orodij, ki bi jih morali začeti uporabljati

Napisal/a: Matic Ganc

Kategorije: Digitalna strategija | 10 min za branje zapisa

16 Googlovih marketinških orodij, ki bi jih morali začeti uporabljati - Kraft&Werk

Morda ste že slišali za to majhno stvar imenovano Google. Prav tako veste, kje se na dan opravi 3,5 milijarde informativnih iskanj. Vendar je Google več kot le iskalnik. Pravzaprav obstaja še veliko število Googlovih poslovnih orodij, ki so lahko zelo dragocene, če ste zaposleni v marketingu. Zato smo se odločili zaokrožiti seznam najpomembnejših Googlovih marketinških orodij, ki so vam na voljo. Tako se boste lahko prepričali, da vaše podjetje v celoti izkorišča vse kar brezplačno ponuja podjetje Google.

1. Google My Business

Si želite nekaj brezplačnega oglaševanja na Googlu? 

Vse kar morate storiti je, da prevzamete svoj Google My Business vnos (nekdaj znano kot Google Places) in tako vaše podjetje postane vidno v rezultatih Google lokalnih iskanjih (kakor tudi v Google Zemljevidih).

Google My Business - Kraft&Werk

Najboljše od vsega, za razliko od programa Google Adwords (katerega se bomo dotaknili kasneje), nobeno podjetje ne plača za svoj položaj v rezultatih lokalnih iskanj.

Če še niste zahtevali svojega vnosa v Google My Business, sledite tem preprostim korakom na blogu našega partnerja HubSpot. Upoštevajte, da vam Google z vnosom vašega podjetja v Google My Business, samodejno ustvari stran Google+ za vaše podjetje, kar nas pripelje do našega drugega Googlovega marketinškega orodja.

2. Google+ poslovna stran

S ukinitvijo orodja Google Authorship in prikazovanjem Google+1 iz rezultatov iskanj, je v zadnjem času še bolj pomembno vzdrževati aktivno poslovno stran v Google+, še posebej, če ne poslujete samo lokalno. Glede na ogromen Googlov spletni imperij menimo, da bi morala vsa podjetja imeti Google+ poslovno stran, tudi če jo le redko posodabljajo. Saj veste, bolje biti na varnem, kot pa da nam je kasneje žal.

Če ste lokalno podjetje, je nastavljanje in vzdrževanje Google+ poslovne strani, sestavni del vnosa vašega podjetja v Google My Business. Vaš Google My Business vnos vsebuje tudi povezavo na vašo Google+ poslovno stran, zato je še bolj pomembno, da svojo Google+ poslovno stran redno posodabljate.

Nenazadnje, če je vaša ciljna skupina dejavna v storitvi Google+, je morda pametno, da na spletno mesto dodate gumb za Google+1, zlasti na članke v svojem spletnem dnevniku. Google uporablja signale iz družbenih omrežij kot signal avtoritete, ki je en izmed dejavnikov razvrstitve vaše spletne strani v rezultatih Google iskanj. Če želite izvedeti kako ustvariti Google+1 gumb, preverite to objavo.

3. Google Webmasters (Google orodje za spletne skrbnike)

Si želite boljši vpogled v to, kako zdrava je vaša spletna stran v očeh Googla? Nastavite račun Google Webmaster za vašo spletno stran. To orodje vas bo opozorilo na napake, ki bi lahko preprečevale prikazovanje vaše spletne strani v rezultatih Google iskanj. Prav tako vam pomaga analizirati obstoječi iskalni promet, da boste razumeli kako vas obiskovalci najdejo.

Google Webmaster - Kraft&Werk

4. Google Docs, Sheets, Slides in Forms

Sodelujete pri projektu z drugimi marketingarji v ekipi? Google Suite je zbirka odličnih orodij za sodelovanje, ki jih lahko uporabite namesto standardne programske opreme na vašem namizju. Na voljo imate:

  • Google Docs za Wordove dokumente,
  • Google Sheets za Excelove razpredelnice,
  • Google Slides za PowerPoint predstavitve,
  • Google Forms za enostavno zbiranje odgovorov na ankete.

Google Gsuite - Kraft&Werk-1

Razmislite o njihovi uporabi za izmenjavo in sodelovanje pri analizah tržnih raziskav, osnutkih blogov in e-knjig, SlideShare predstavitvah ali anketah. Projekti se shranijo samodejno, dostopanje do njih pa je možno prek različnih naprav s hitrim prenosom aplikacije za mobilne naprave. 

5. Google Adwords

Če si želite hitro se prikazovati v organskih rezultatih Google iskanj, je morda smiselno, da se poizkusite v Google Adwords - Googlov "plačaj-na-klik" (pay-per-click) produkt. Če še niste poizkusili kako Google Adwords deluje, preberite kratek opis spodaj:

Ustvarite lahko oglase, ki ciljajo na točno določene ključne besede, povezane z vašim podjetjem. Vaši oglasi se prikazujejo nad organskimi rezultati iskanj in desno od njih, ko uporabniki iščejo te ključne besede. Stroški vaših oglasov so odvisni od konkurenčnosti ključne besede na katero ciljate, vendar oglas plačate samo takrat, ko uporabnik klikne na njega.

Google AdWords Kraft&Werk

Če potrebujete pomoč pri izvajanju Google Adwords oglaševalskih kampanj, nas kontaktirajte tu.

Upoštevajte, da lahko Google Adwords hitro postane drago marketinško orodje in za razliko od neplačanega iskanja ponuja hitrejše zmage, ne pa dolgoročnih in trajnih rezultatov. To pomeni, da vam lahko Google Adwords pomaga pri načrtovanju vaše organske strategije iskanja, če se le uporablja pametno.

S testiranjem različic ključnih besed s pomočjo Google Adwords, lahko hitro ugotovimo, katera ključna beseda vam bo prinesla kakovosten promet. To znanje lahko nato uporabite za ciljanje na vaše neplačane rezultate iskanj s pomočjo vsebine. To pa nas pripelje do naslednjega Googlovega orodja.

6. Google Adwords Keyword Planner (Googlov načrtovalnik ključnih besed)

Če želite povečati vaš organski SEO, boste najprej želeli narediti raziskavo ključnih besed. Raziskava ključnih besed pomaga prepoznati ključne besede za ciljanje, med tem ko ustvarjate vsebino za spletno stran in vaš blog, s poudarkom na tem, da vas najdejo pravi iskalci.

Google Keyword Planner - Kraft&Werk

Načrtovalnik ključnih besed vam pomaga načrtovati vaše oglaševalske akcije v sistemu Google Adwords, vendar vam lahko pomaga tudi pri iskanju novih idej in predlogov ključnih besed, ki vam bodo pomagale pri vaši analizi ključnih besed.

7. DoubleClick Search

Če vam Google Adwords pomaga določiti, na katere ključne besede želite ciljati, je DoubleClick iskanje druga polovica vaše SEM (search engine marketing) marketinške strategije.

DoubleClick je Googlova zbirka izdelkov, ki marketingarjem pomaga narediti in izmeriti oglase, tako da lahko targetirajo na prave oglasne prostore na spletu. Namen orodja je "zapreti zanko" pri marketinških dejavnostih v iskalnem in prikaznem omrežju v sistemu Google Adwords, tako da se oba oglaševalska kanala dopolnjujeta. Orodje vam pomaga razumeti, katere ključne besede uporabiti za targetiranje vaše ciljne skupine ter kako se spreminja obnašanje te ciljne skupine skozi čas. 

8. Google Trends

Poleg orodja za načrtovanje ključnih besed je orodje Google Trends odlično za pametnejše izbiranje ključnih besed. Omogoča vam, da ocenite priljubljenost določenih iskalnih izrazov, jih primerjati z drugimi različicami ključne besede, analizirate spreminjanje priljubljenosti skozi čas, v različnih regijah ali jezikih ter prav tako prikazuje povezane ključne besede, kar je lahko koristno pri pridobivanju novih predlogov ključnih besed.

Se pravkar odločate med dvema različicama ključnih besed za vaš naslov vašega najnovejšega bloga? Ti dve različici lahko hitro primerjate v Google Trends:

Google Trends - Kraft&Werk

Google Trends vam lahko pomagajo indentificirati vroče teme, novice in vsebino, ki bodo morda v pomoč pri odkrivanju priložnosti za novice, ti. "newsjack". Več o tem pa v orodju številka enajst.

9. Google Drive

Google Drive je Googlova brezplačna storitev spletnega shranjevanja podatkov, ki omogoča uporabnikom do 15 GB brezplačnega prostora za shranjevanje v oblaku. Shranjujete lahko od fotografij, dokumentov, zasnov do videov.

Želite poslati veliko sliko ali datoteko PowerPoint vašim sodelavcem? Google Drive vam omogoča, da svoje datoteke ali mape delite z drugimi, kar olajša sodelovanje in zmanjšuje glavobole pri prevelikih e-poštnih prilogah.

Google Drive - Kraft&Werk

10. Google Alerts

Google Alerts vam omogoča, da na spletu spremljate omembe določenih ključnih besed ali besednih zvez. Ko orodje nastavite, lahko prejemate e-poštna opozorila ali rezultate analiz preko RSS, kadar koli bodo te ključne besede omenjene v spletu. Na primer, lahko ste obveščeni, ko bo nekdo omenil vaše podjetje, izdelke, vodstvo ali vašo konkurenco. 

Google Alerts - Kraft&Werk

To orodje za odnose z javnostmi je odličen način, da ostanete na vrhu spletnega ugleda vašega podjetja in se pravočasno odzovete na spletno omembo vaše blagovne znamke.

11. Google News

"Newsjacking" ali izkoriščanje popularnih novic za povečanje prodaje, je odličen način, da se pridružite uspehu neke specifične novice, ki že pridobiva na popularnosti. Če želite izkoristiti potencial "newsjacking-a" v vaši vsebinski strategiji, uporabite Google News za iskanje in prepoznavanje novic, ki so pomembne za vašo industrijo.

Če želite izvedeti več o "newsjacking-u" ter kako ga integrirati v svojo vsebinsko strategijo, si oglejte HubSpot-ov vodnik tukaj. Velja opomnik, da "newsjacking" uporabljajte smotrno in upoštevajoč, da so lahko nekatere novice za dele vaše ciljne publike sporne! 

12. Google Calendar

Organiziranost je ključnega pomena za produktivnega marketingarja, še posebej, če imate več vlog hkrati. Google Calendar je enostaven način za organizacijo vašega dneva, spremljanje terminov sestankov in deljenja vašega urnika z drugimi. Orodje postane še bolj učinkovito, če vaše podjetje uporablja Google Apps for Work, kjer lahko vaši sodelavci avtomatično rezervirajo sejno sobo in preverijo razpoložljivost sodelavcev za sestanke. 

Google Calendar - Kraft&Werk

Ko gre za marketing, je lahko Google Calendar odlično orodje za nastavitev vašega uredniškega koledarja, ki bo organiziral vaš blog in druge marketinške vsebine. Te je prav tako mogoče deliti med deležnike tako znotraj kot zunaj podjetja.

13. Google Analytics

Koliko obiskovalcev vašega spletnega mesta je povsem novih in koliko se jih vrača? Kako dolgo časa so obiskovalci na vaši spletni strani? Ali ima spletna stran visoko stopnjo obiska ene strani?

Na vsa ta pomembna analitična vprašanja lahko odgovori Google Analytics, Googlov izdelek za brezplačno spletno analizo. Google Analytics vam omogoča pametnejši vpogled v promet vašega spletnega mesta in vam pomaga razumeti, kako ljudje najdejo vašo spletno stran in kako navigirajo po njej.

Google Analytics - Kraft&Werk

Analitika spletnega mesta zagotovo ni nadomestilo za marketinško analizo (obstaja razlika!). Še vedno boste potrebovali integrirano programsko opremo za marketinško analizo, kot je HubSpot, da boste lahko izmerili celoten prodajni lijak in sledili obiskovalcem od začetka do konca. 

Kontaktirajte nas še danes, če želite vzpostaviti orodje za celostno marketinško analizo!

14. Google FeedBurner

Želite povečati doseg vaše spletne strani? Potem bi morali svojim obiskovalcem omogočati, da se naročijo na vsebino vašega spletnega mesta z uporabo virov, še zlasti na vaš blog. Z nastavitvijo računa Google FeedBurner se lahko obiskovalci vašega spletnega mesta naročijo na vašo vsebino ter prejemajo redna obvestila o novostih prek svojih spletnih brskalnikov, RSS bralcev ali e-pošte. Glede na to, da so naročniki izjemno pomembni pri rasti vašega poslovnega bloga, ponujanje naročniških možnosti na vašo vsebino ni nekaj, kar bi si želeli spregledati.

15. YouTube

Youtube je od leta 2006 dalje postal Googlov izdelek in ob upoštevanju dejstva, da ima Youtube več kot eno milijardo rednih uporabnikov, ki ustvarijo milijardo ogledov vsak dan, si marketingarji ne moremo privoščiti, da bi Youtube prezrli kot močno marketinško orodje. 

Torej, če še niste,je zdaj trenutek, da ustvarite kanal YouTube za vaše podjetje.

16. Google AdSense

Če upravljate kanal v YouTube, ne pozabite na Google AdSense. 

AdSense je odlično orodje za tržnike, ki upravljajo in ustvarjajo vsebine za širšo javnost, vendar ne vedo kako bi ustvarili prihodke iz te vsebine. Če se prijavite v YouTube-ov partnerski program in gostujete oglase na svojih videoposnetkih, pravzaprav morate imeti AdSense račun. 

To orodje povezuje vašo spletno dejavnost na YouTube z omrežjem oglaševalcev, ki želijo gostiti oglase na YouTube kanalih, ki apelirajo na njihovo ciljno skupino. Torej, če upravljate blog, spletno stran ali YouTube kanal, ki se ujema s ciljno skupino aktivnega oglaševalca, bo AdSense oglas objavil na vaši vsebini, izstavil račun oglaševalcu in plačal vam, ker ste oglas gostili. 

BONUS: Googlova povezana iskanja

Googlova povezana iskanja je zakladnica kvalitetnih daljših ključnih besed, ki ustvarjajo kvalitetnejši promet. Podobno kot Googlov načrtovalnik ključnih besede, vam ta razdelek na dnu Googlovih rezultatov iskanj, pomaga najti kvalitetne ključne besede, katere uporabniki Googla še uporabljajo. Mnogokrat tu najdemo ključne besede, ki niso podane kot ideje v načrtovalniku ključnih besed, zato se izplača, da pri analizi ključnih besed ne pozabimo na Googlova povezana iskanja. Primer spodaj:

Googlova povezana iskanja - Kraft&Werk

Dejstvo je, da ne potrebujete vseh Googlovih orodij s tega seznama, toda tudi najosnovnejši Googlovi izdelki - če se uporabijo na pameten način - lahko izboljšajo poslovanje vašega podjetja ter vam pomagajo do večje učinkovitosti ter konkurenčnosti na trgu. 

Implementirajte Googlova orodja v svojo marketinško strategijo, do katero lahko z našo pomočjo pridete že danes. Prenesite si brezplačno e-knjigo Enostaven vodič do digitalne strategije.

 

V 7 korakih do učinkovite digitalne strategije!

Vedno sveže iz marketinga

Blog agencije KRAFT&WERK

je mesto, kjer naši strokovnjaki razmišljajo na glas. Izbirate lahko med kvalitetnimi in zanimivimi vsebinami iz sveta digitalnega marketinga ter marketinga nasploh, ki vam bodo olajšale poklicno in zasebno pot. Obravnavamo tematike kot so inbound marketing, digitalna strategija, družbena omrežja, oblikovanje in še mnogo drugih.

Želimo vam prijetno branje in da boste našli to kar ste iskali!

Najbolj brano na marketinškem blogu

Prijavite se na KRAFT&WERK novice