Spletna stran | 2 min branja

V 7 korakih do pravilne prenove spletne strani - 2/7: načrt prenove

Napisal/a: Damijan Vešligaj

BLOG-Prenova-spletnega-mesta-2-PIC01.jpg

Na prenovo spletnega mesta se dobro pripravite. Pojdite čez vse priporočene korake in pridobite vse potrebne informacije, pomembno pa je, da pred načrtom prenove definirate cilje prenove in strategijo. Tako boste na prenovo resnično dobro pripravljeni.

Prenesite si preglednico, ki vam bo v pomoč pri načrtovanju prenove vaše nove spletne strani.

Najprej premislite in odgovorite na naslednja vprašanja o vaši spletni strani. 

  1. Kaj nam je všeč in kaj nam ni všeč na naši obstoječi strani?
  2. Kaj nam manjka na naši obstoječi strani?
  3. Koliko je naša obstoječa stran skladna z našimi cilji?
  4. Kakšen želimo, da je prvi vtis obiskovalca, ko odpre našo spletno stran?
  5. Daje naša sedanja stran občutek, da smo zanesljivi in vredni zaupanja?
  6. Potrebujemo novo spletno mesto ali lahko "preživimo" samo s prenovo obstoječega?
  7. Bomo spreminjali naziv domene?
  8. Na kateri platformi si želimo imeti postavljeno novo spletno stran?
  9. Kateri je realističen rok za postavitev nove spletne strani? (Definirajte ciljni datum.)
  10. Koliko smo pripravljeni vložiti v projekt prenove spletne strani?
  11. Lahko delo opravimo sami ali moramo najeti izvajalca?

Izbira platforme

Pred končno izbiro platforme raziščite kaj vam ponujajo posamezni CMS sistemi (sistemi za urejanje vsebin spletnega mesta).

  1. Kateri CMS sistemi pridejo v poštev?
  2. Preverite ocene in teste CMS sistemov.
  3. Ali izbrani CMS zagotavlja zanesljivo in hitro delovanje?
  4. Je platforma SEO prijazna (struktura URL-jev, headingi, …)?

Popišite obstoječe stanje virov

  1. Katere vsebine na vaši spletni strani imajo največ ogledov in delitev?
  2. Katere strani vam prinesejo največ prometa?
  3. Katere strani so najbolje uvrščene v iskalnikih?
  4. Ali obstaja na vaših straneh podvojena vsebina (če obstaja, jo popišite)?

Arhitektura spletnega mesta

  1. Pripravite novo organizacijsko strukturo spletnega mesta.
  2. Definirajte strani, vključene v primarno in sekundarno navigacijo.
  3. Pripravite osnutek zemljevida bodočega spletnega mesta.

Gostovanje, varnost in distribucija vsebin

  1. Določite potrebo po ponudniku spletnega gostovanja.
  2. Ali ob spletnem strežniku potrebujete tudi storitev CDN (Content Delivery Network)?

Načrtovanje sprememb v URL-jih

Načrtovanje sprememb v URL-jih (URL mapping) je lahko zelo enostavno – izpišite si tabelo trenutnih URL-jev strani in označite morebitne spremembe naslovov. Dodajte še nove URL-je in kakovostna izvedba 301 preusmeritev bo samo še tehnično vprašanje.

Opredelitev načrtovanja vsebin

  1. Popišite obstoječe vsebine, ki bodo ostale na spletni strani.
  2. Popišite vsebine za odpis.
  3. Popišite vsebine, ki jih je treba "prevetriti".
  4. Opredelite katere CTA (call-to-action) vsebine želite imeti na novi spletni strani. 

Vprašanj na katera morate odgovoriti, je veliko. A naj vas naj to ne odvrne od zadanega cilja, saj se boste na prenovo spletne strani samo tako resnično dovolj pripravili.

In kako naprej?

V naslednji objavi na našem blogu bomo govorili o tem, zakaj je oblikovanje vaše spletne strani pomembno ne samo zaradi estetike, temveč tudi zaradi uporabnosti, preglednosti in izjemne uporabniške izkušnje. Za informacije o oblikovanju spletne strani kliknite tukaj!

In ne pozabite: samo za vas smo pripravili edinstveno preglednico, s katero boste lažje in bolj učinkovito sledili prenovi vašega spletnega mesta. Svoj izvod snamite tukaj!

New Call-to-action