Kaj si Kraft&Werk želi v letu 2018?

Napisal/a: Eva Roškar

BLOG-Kraft&Werk

Precej običajno je že, da si ob prehodu v novo leto postavljamo novoletne zaobljube. In zakaj ne? Saj novo leto v nekem smislu pomeni nov začetek, novo poglavje v našem življenju in s pomočjo zaobljub si postavimo cilje, ki so še kako pomembni za razvoj, napredek in osebnost agencije. In kaj si agencija KRAFT&WERK želi v letu 2018? 

Pravijo, da je čas za nove izzive in cilje vse leto. A kljub temu je prav prehod iz starega v novo leto odlična priložnost za pogled nazaj in postavitev ciljev za naprej.Kakšne cilje imamo v letu 2018? Zagotovo ne bomo stali na mestu. Temeljito smo razmislili, kako bomo nadaljevali ter da bodo naročniki z nami še bolj zadovoljni in še bolj povezani. Prav to je za nas vedno končni cilj.

Ker pa vemo, da želja in ciljev ni nikoli preveč, smo vsak zase zapisali tudi zaobljube, ki se jih bomo trudili držati v prihajajočem letu 2018. Držimo pesti, da nam uspe!

 

KRAFT&WERK - Tomaž Gaube

mag. Tomaž Gaube, direktor

Veseli december se je poslovil, prazničnih dni je konec, pred nami pa je novo leto, nov nepopisan list v našem življenju. Zato sem si tudi jaz postavil nekaj poslovnih in osebnih ciljev, ki jim bom skušal slediti v letu 2018. Moj najljubši poslovni cilj v novem letu je še naprej sodelovati z inventivnimi, timskimi, radovednimi, navihanimi, veselimi, odgovornimi in proaktivnimi sodelavci agencije. Hkrati si želim rast agencije z novimi inbound in klasičnimi naročniki, pomemben cilj pa mi predstavlja tudi, da bi z našo agencijo postali “prvi” naslov za mobilne programe zvestobe. Tudi v zasebnem življenju se bom trudil doseči zastavljene cilje. Tako si želim vzeti še več časa za družino, se odpraviti na vsaj eno potovanje in dobro narediti jibe. 

 

KRAFT&WERK - Damijan VešligajDamijan Vešligaj, kreativni direktor 

Za poslovni cilj sem si v letošnjem letu zadal predvsem pridobiti nekaj novih naročnikov, ki me bodo osrečevali (in hkrati dobro plačevali). Prav tako želim urediti poslovne procese, implementirati dobre prakse inbound marketinga in pripeljati s sodelavci transformacijo agencije do konca. A poslovni cilji ne bodo uspešni brez osebne sreče. Zame je sreča biti zadovoljen s samim seboj. Cilj mi je to nadaljevati še dalje. Nekoliko bolj zemeljska cilja pa sta odsmučati nekaj na kar bom ponosen. Prav tako pa sem si zadal, da bom letos sposoben delati zgibe v serijah po 10 krat.

 

KRAFT&WERK - Alen KordaAlen Korda, art direktor 

Moji poslovni cilji v letu 2018 so preprosti - nadgraditi znanje na programskih orodjih, nasmejati čim več naročnikov in "ftrgat" v 3 velikih kreativnih idejah. Tudi na osebni ravni sem si zadal ustvarjalne cilje. Potrudil se bom, da bom v novem letu ustvarjal več glasbe ter ilustracij/slik, za počitek duha in misli pa bom obiskal več gora in planin kot v preteklem letu.

 

KRAFT&WERK - Mihael CajnkoMihael Cajnko, vodja projektov 

Moj glavni cilj na poslovnem področju v novem letu je izpeljati čimveč uspešnih projektov in pridobiti nova znanja na mojem področju. Ker pa sem tudi avtomobilski navdušenec, si želim obiskati čimveč avtomobilskih srečanj, hkrati pa najti in si vzeti čas za tiste, ki mi v življenju največ pomenijo.  

  

KRAFT&WERK - Eva Roškar

 

Eva Roškar, družbena omrežja in vsebinski marketing 

Znanja ni nikoli preveč, zato sem si v novem letu kot cilj postavila predvsem to - pridobivanje novih znanj in širjenje obzorij. Na profesionalnem področju želim postati mojster Community managementa in vsebinskega marketinga ter razumeti Facebook in druga družbena omrežja bolje kot Mark Zuckerberg. Prav tako pa sem si za osebni cilj postavila uspešen zaključek magistrskega študija ter voljo do urejenega delovnega mesta. 

 

KRAFT&WERK - Matic GancMatic Ganc, digitalni strateg 

V letu 2018 bom v kolesarski sezoni prekolesaril vsaj 130 km na teden, kar pomeni vsaj 7000 kilometrov v prihajajočem letu. Ob tem želim prekolesariti hkrati Vršič in Mangart ter cesto 656 čez Osilnico do Kočevske Reke. Na profesionalnem področju želim postati mojster marketinške avtomatizacije in lead nurturinga. Še naprej bom močno zagovarjal inbound marketing ter zakaj je le ta najcenejša oblika digitalnega marketinga.

 

KRAFT&WERK - Blaž SašekBlaž Sašek, digitalni strateg

Moj cilj v letu 2018 je avtomatizirati glavnino ponavljajočih se procesov v digitalnem marketingu pri katerih kreativnost in dobre ideje ne predstavljajo dodane vrednosti, vzamejo pa ogromno časa. V praksi to pomeni, da želim v veliki meri avtomatizirati poročanje (interno in proti naročniku), nadzor nad porabo sredstev, omogočiti povezavo med zalednimi sistemi (ERP, CRM, CMS) in oglaševalskimi platformami ter razviti ekspertni sistem za pomoč pri zgodnjem odkrivanju anomalij v delovanju digitalnih kampanj. Želim si tudi več potovanj, manj preživetega časa pred ekranom in več prebranih knjig.

 

KRAFT&WERK - Vedran JerkovičVedran Jerković, vodja digitalnih projektov 

Moj cilj v letu 2018 na poslovnem področju je postati bolj organiziran, boljše upravljati čas in biti bolj neodvisen. Prav tako si želim še izpopolniti svoje znanje ter najti čas za sledenje trendom in novostim. V zasebnem življenju pa si želim še več kakovostno preživetega časa z otrokoma, več rekreacije ter obiskati čim večje število evropskih mest.

 

KRAFT&WERK - Aleš Sapač

 

Aleš Sapač, programer

 V letu 2018 si na svoji poslovni poti želim čim več kvalitetno dovršenih projektov, ob katerih se bom hkrati učil in bil nanje ponosen. V zasebnem življenju pa se bom trudil ustvarjati radost in srečo ter razumevanje z bližnjimi. 

 

 

 

KRAFT&WERK - Matic ColnaričMatic Colnarič, programer 

Moj cilj v letu 2018 je (bolj) zgodnje odhajanje v posteljo, da se primerno naspim za izzive novega delovnega dne, hkrati pa se bom potrudil nameniti več časa rekreaciji. Na poslovnem področju pa si želim v novem letu širiti znanje in izkušnje ter se razvijati na področju informacijskih tehnologij. 

 

 

KRAFT&WERK - Silvo Beton

 

Silvo Beton, vodja DTP-ja

V novem letu si želim čim več kvalitetno opravljenjega dela ter postati še boljši in hitrejši tudi na kolesu, ki mi predstavlja glavni konjiček in priložnost, da si odpočijem misli.

 

 

 

KRAFT&WERK - Miljana GaubeMiljana Gaube, računovodja

Moj poslovni cilj v novem letu 2018 je bolj želja kot cilj, saj si želim dolgoročno stabilno poslovno okolje z manj davčnih in administrativnih bremen. A prav tako sem si za poslovni cilj zadala osvojitev analize poslovnih procesov. Zasebno pa so moji cilji bolj adrenalinske narave, saj si v prihajajočem letu želim obiskati tečaj Quiksilverja in se naučiti vodni štart, moje življenje pa organizirati tako, da bo rekreacija postala način življenja.

Naj bo tudi vaše novo leto 2018 polno visokih ciljev, zanimivih izkušenj in izjemnih dosežkov!