december 20 / 2018

Novo leto, novi cilji in praznično darilce od nas za vas!

Napisal/a: Eva Roškar

Kaj-si-Kraft&Werk-zeli-v-2019 

Novo leto simbolično pomeni nov začetek. In vsak zaključek pomeni evalvacijo preteklega leta in postavljanje planov za novo. To simboliko v sebi skrivajo tudi novoletne zaobljube. Prav zato smo tudi pri na agenciji KRAFT&WERK zapisali nekaj zaobljub, želja in pričakovanj, ki jih želimo uresničiti v prihajajočem letu.

Pravijo, da si je potrebno zaobljube zapisati, da na njih ne pozabiš. Da bodo še bolj držale in da jih bom čim večkrat videli, smo tudi mi naše obljube zapisali na digitalni list papirja. A vendar - ste vedeli, da si po izsledkih ameriške raziskave Univerze v Scrantonu kar 88 % ljudi na svetu vsako leto postavi novoletne zaobljube, uresniči pa jih le nekaj manj kot 17 % ljudi? Ker želimo tudi mi spadati v ta majhen odstotek "ta pridnih" zemljanov ter se zavedamo, da želja in ciljev ni nikoli preveč, smo vsak zase zapisali tudi zaobljube, ki se jih bomo trudili doseči v letu 2019!

 

Ker vam vas ob tem prazničnem času želimo tudi mi obdariti, smo za vas pripravili enostavno in brezplačno predlogo za praznično obarvane naslovne slik na Facebooku!

 

KRAFT&WERK - Tomaž Gaube

mag. Tomaž Gaube, direktor

Biti zanesljiv partner naročnikom, korak pred ostalimi, presegati pričakovanja, presenetiti z idejami, ustvarjati prijetno delovno okolje, vzpodbujati radovednost, krepiti samozavest, imeti čas za družino, uživati vsak dan, prepustiti se dobri knjigi, čutiti veter v laseh in odkrivati lepote sveta.

 

 

 

KRAFT&WERK - Damijan VešligajDamijan Vešligaj, kreativni direktor 

Tudi v letu 2019 bo zame beseda sreča v ospredju. Ker med stvari, ki me osrečujejo, spada tudi zadovoljstvo ljudi, ki me obdajajo, naj bo veliko sreče v zraku. Poslovno želim nadgrajevati dobre prakse Inbound Marketinga v poslovnih procesih agencije in pri naših naročnikih. Prav tako se veselim novih izzivov, novih projektov in dela s sodelavci, še posebej s kolegicami, ki so okrepile Kraft&Werk na področju digitalnega marketinga. Osebni cilji ostajajo enaki, biti zadovoljen s samim seboj, odsmučati nekaj na kar bom ponosen, odpeljati s kolesom še nekaj kilometrov in predvsem preživeti veliko časa z družino. 

 

 

KRAFT&WERK - Alen KordaAlen Korda, art direktor 

Moji poslovni cilji v letu 2019 so preprosti - da bom še boljši kot v letu 2018, še bolj nasmejan in še bolj ustvarjalen. Tako v službi kot tudi na področju glasbe, ilustracij in obiska gora.

 

 

 

KRAFT&WERK - Natalja Šulić

 


Natalija Šulić, oblikovalka

V prihajajočem letu si želim veliko zanimivih projektov in kreativnosti. Želim si pridobiti nova znanja in mnogo izkušenj na področju grafičnega oblikovanja. Na osebnem področju imam cilj več kolesarit, se naučiti peči sladice in preživeti veliko časa z družino. Hkrati pa bom skušala v svoji rutini najti čas za vsaj 1-krat tedenski obisk joge.

 

 

KRAFT&WERK - Mihael Cajnko

 

Mihael Cajnko, vodja projektov 

Moj glavni cilj v prihajajočem letu je ostati zdrav ter uspešno združevati tako zasebno kot poslovno življenje. Hkrati želim preživeti več časa z najdražjimi, se udeležiti še več avtomobilističnih srečanj kot pretekla leta ter se med prostimi dnevi čim večkrat odpraviti v tople kraje. 

  

 

KRAFT&WERK - Eva Roškar

 

Eva Roškar, družbena omrežja in vsebinski marketing 

Človek mora imeti cilje, če želi pluti v pravi smeri in biti uspešen ter predvsem zadovoljen, ko jih izpolni. Zato si v novem letu želim, da bom zdrava in še naprej pozitivno naravnana. Na poslovnem področju želim opraviti Facebook Blueprint certifikat ter tako postati ena izmed redkih certificiranih Facebook oglaševalcev v Sloveniji, vse skupaj pa želim dopolniti z naprednim in bolj poglobljenim znanjem o Inbound taktikah v marketingu. Prav tako pa sem si za osebni cilj postavila uspešen zaključek magistrskega študija, ki ga spremlja želja, da me kot vnetega kolesarja po soncu in snegu čim manjkrat vrže iz ovinka - dobesedno.

 

 

KRAFT&WERK - Ema Tamše

 

Ema Tamše, digitalni strateg 

Na profesionalnem področju si v 2019 želim čim več digitalnih projektov, ki mi bi bodo v izziv in veselje. Želim si (so)ustvarjati vsebine in doživetja na spletu, ki bodo uporabnikom prijaznejša, relavantnejša in enostavnejša. Moj cilj v prihajajočem letu je postati mojstrica Googla in poglobiti svoje znanje in izkušnje na področju Inbound marketinga.
V zasebnem življenju pa želim obnoviti licenco za potapljanje, doživeti čim več nepozabnih dogodivščin, prežetih s smehom in veseljem svojih dveh punčk ter z velikim upanjem na slednje (looking at you G.R.R Martin) mogoče celo prebrati zadnji del sage Pesem ledu in ognja.

 

 

Kraft&Werk - Tanja Veg

Tanja Veg, vodja digitalnih projektov

V 2019 si želim izboljšati svoj čas na polmaratonu za 7 minut, prekolesarit Slovenijo in omejiti svoj čokoholizem na eno Milko tedensko. In naj bo veliko dobrih idej – te vedno pridejo prav. Z vidika vodenja projektov pa si želim vpeljati dober sistem načrtovanja, koordinacije in pregleda nad izvedenim. Moja skrb bo poskrbeti za utečenost procesov ter visoko kakovost izvedbe digitalnih projektov, moja želja pa, da delo rezultira v veselih in motiviranih članih ekipe, dobrih poslovnih učinkih in zadovoljnih naročnikih. Želim si tudi, da Milka preneha s proizvajanjem čokolad, ki so lažje od 500 gramov.

 

 

KRAFT&WERK - Vedran Jerkovič

 

Vedran Jerković, vodja razvoja 

V prihajajočem letu 2019 si želim na profesionalnem področju dopolniti svoje znanje s kako novo vznemirljivo tehnologijo ter izboljšati upravljanje s časom, zasebno pa čim več trenutkov, ki si jih bo vredno zapomniti.

 

 

KRAFT&WERK - Aleš Sapač

 

 

Aleš Sapač, Web in Mobile razvijalec

V letu 2019 želim na svoji poslovni poti pridobiti čim več izkušenj in novega znanja. Medsebojno razumevanje in veselje pa naj me spremljata v vsakdanjih trenutkih.

 

 

 

KRAFT&WERK - Matic Colnarič

 

Matic Colnarič, Web in Mobile razvijalec 

V prihajajočem letu bom delal na tem, da bo tole novo leto res srečno, polno ljubezni, spokojnosti, dobrih prijateljev, zapomljivih trenutkov in predvsem prežeto z veliko veselja.

 

 

 

KRAFT&WERK - Silvo Beton 

 

Silvo Beton, vodja DTP-ja

V novem letu si želim obiskati čim več koncertov, saj mi glasba predstavlja zatočišče, kjer si spočijem misli. Hkrati želim postati še boljši in hitrejši tudi na kolesu, s katerim želim premagati še več kilometrov kot preteklo leto. 

 

 

 

Miljana-Gaube-600x600-1

Miljana Gaube, finance in računovodstvo

Moj poslovni cilj v novem letu 2018 je bolj želja kot cilj, saj si želim dolgoročno stabilno poslovno okolje z manj davčnih in administrativnih bremen. Zasebno pa so moji cilji bolj adrenalinske narave, saj si v prihajajočem letu želim obiskati tečaj Quiksilverja in se naučiti vodni štart, moje življenje pa organizirati tako, da bo rekreacija postala način življenja.

 

 

Naj tudi vaš Facebook profil zasije v praznični podobi.
Prenesite si brezplačno predlogo za praznično obarvane naslovne slike. Božično-novoletne predloge so prilagojene za osebne profile ter poslovne strani podjetij. Prenesite jo tukaj! >>

 

blog-novoletno-voscilo-2018 

 

Vedno sveže iz marketinga

Blog agencije KRAFT&WERK

je mesto, kjer naši strokovnjaki razmišljajo na glas. Izbirate lahko med kvalitetnimi in zanimivimi vsebinami iz sveta digitalnega marketinga ter marketinga nasploh, ki vam bodo olajšale poklicno in zasebno pot. Obravnavamo tematike kot so inbound marketing, digitalna strategija, družbena omrežja, oblikovanje in še mnogo drugih.

Želimo vam prijetno branje in da boste našli to kar ste iskali!

Najbolj brano na marketinškem blogu

Prijavite se na KRAFT&WERK novice