avgust 3 / 2018

CTA: kako vzpodbuditi uporabnika h kliku!

Eva Roškar
Napisal/a: Eva Roškar

Kategorije: Lead generation, Inbound marketing | 4 min za branje zapisa

Da brez uporabe CTA-jev - pozivov k dejanjem na spletno stran ne gre, mnogi že veste. Pozivi k dejanju ali tako imenovani CTA gumbi (ang. call-to-action) so kot čudežni napoj, ki privablja ljudi k vašim ponudbam. Če vaši CTA-ji ne pritegnejo pozornosti in ljudi ne prepričajo, da nanje kliknejo, potem je vaša ponudba nekoristna, vaša spletna stran pa neučinkovita. 

Preberi več
marec 23 / 2018

Vsebinski marketing - 4 koraki do kakovostne in relevantne vsebine

Eva Roškar
Napisal/a: Eva Roškar

Kategorije: Inbound marketing, Vsebinski marketing | 8 min za branje zapisa

Ste vedeli, da ima le 44 odstotkov B2B podjetij izdelano strategijo za vsebinski marketing v obliki dokumenta, med B2C podjetij pa je takšnih zgolj 39 odstotkov? Zakaj se ne bi pridružili tem podjetjem tudi vi in pričeli z uspešnim uvajanjem vsebinskega marketinga v svoje marketinške procese?

Preberi več
marec 9 / 2018

5 ključnih elementov za še bolj uspešen blog

Eva Roškar
Napisal/a: Eva Roškar

Kategorije: Vsebinski marketing, Inbound marketing | 5 min za branje zapisa

Poslovni blog je temelj trdne strategije vsebinskega marketinga. HubSpot poroča, da imajo tržniki, ki dajejo prednost bloganju, 13-krat večjo verjetnost, da bodo dosegli pozitivne donose te naložbe. Kaj je potrebno za upravljanje in ustvarjanje uspešnega poslovnega bloga? Spoznajte pet ključnih elementov, zaradi katerih bo vaš blog še boljši.

Preberi več
januar 19 / 2018

Stanje inbound marketinga 2017: ključna raziskava za vaš marketing in prodajo

Matic Ganc
Napisal/a: Matic Ganc

Kategorije: Inbound marketing | 5 min za branje zapisa

"Ustvarite več prometa! Ustvarite več leadov! Več strank!" To je bil vedno moto marketinga in prodaje. Toda medtem, ko cilj ostaja enak, se želje in vedenje ciljne skupine spreminjajo. Dejstvo je, da živimo v dobi kupca, v času, ko so podjetja tista, ki se bodo morala prilagoditi. Za podjetja, ki to želijo, je zato izjemno pomembno poročilo Stanje inbound marketinga (State of Inbound), ki ga izdaja vsako leto naš partner HubSpot: pomagalo vam bo, da ostanete ažurni o vseh spremembah v marketingu in trženju, ki so pomembne za vaše poslovanje.

Preberi več
december 28 / 2017

Kako izdelati Buyer Persone za svoje podjetje?

Damijan Vešligaj
Napisal/a: Damijan Vešligaj

Kategorije: Buyer Persona, Inbound marketing, Vsebinski marketing | 2 min za branje zapisa

Finančnik Matic, IT-jevka Žana, gospodinja Petra ... Ste že ustvarili Buyer persone za svoj posel? Če ste jih, koliko jih dejansko poznate in uporabljate? So za vas kakorkoli koristne?

Preberi več
december 27 / 2017

Ali pisanje bloga v letu 2018 še vedno deluje?

Matic Ganc
Napisal/a: Matic Ganc

Kategorije: Vsebinski marketing, Digitalna strategija, Inbound marketing | 3 min za branje zapisa

Četrto leto zapored so v podjetju Orbit Media Studios izvedli raziskavo več kot 1000 poslovnih blogov, da bi ugotovili kakšni so trendi in statistike bloganja. V nekaterih primerih je raziskava blogov odkrila manjši zastoj v razvoju bloganja, v drugih pa kaže na nekaj pomembnih sprememb in trendov, ki so razvidni iz štririh zaporednih letnih raziskav te marketinške taktike

Preberi več
avgust 8 / 2017

Inbound marketing tudi za slovenska podjetja? 16 razlogov ZA!

Eva Roškar
Napisal/a: Eva Roškar

Kategorije: Inbound marketing | 2 min za branje zapisa

 

Kot ste verjetno že ugotovili, smo veliki zagovorniki inbound metodologije. Dejstvo je, da se je v marketingu v zadnjih nekaj letih vse spremenilo in z zagotovostjo lahko trdimo, da je klasični izhodni (outbbound) marketing mimo. Potrošniki so spremenili svoje navade in se preselili na svetovni splet. Spremenili so svoj način raziskovanja in nakupa izdelkov oz. storitev. To čivka že vsak ptiček na veji, tudi v Sloveniji.

Preberi več

Vedno sveže iz marketinga

Blog agencije KRAFT&WERK

je mesto, kjer naši strokovnjaki razmišljajo na glas. Izbirate lahko med kvalitetnimi in zanimivimi vsebinami iz sveta digitalnega marketinga ter marketinga nasploh, ki vam bodo olajšale poklicno in zasebno pot. Obravnavamo tematike kot so inbound marketing, digitalna strategija, družbena omrežja, oblikovanje in še mnogo drugih.

Želimo vam prijetno branje in da boste našli to kar ste iskali!

Najbolj brano na marketinškem blogu

Prijavite se na KRAFT&WERK novice