Kraft&Werk | Blog

Ali pisanje bloga v letu 2018 še vedno deluje?

Written by Matic Ganc | december 27 / 2017

Četrto leto zapored so v podjetju Orbit Media Studios izvedli raziskavo več kot 1000 poslovnih blogov, da bi ugotovili kakšni so trendi in statistike bloganja. V nekaterih primerih je raziskava blogov odkrila manjši zastoj v razvoju bloganja, v drugih pa kaže na nekaj pomembnih sprememb in trendov, ki so razvidni iz štririh zaporednih letnih raziskav te marketinške taktike

Prenesite si izjemno priročno e-knjigo in izvedite prednosti Inbound marketinga za vaše podjetje!

Blogerji poročajo o še boljših rezultatih vsebinskega marketinga

Kar 30% anketiranih je na vprašanje o učinkovitosti svojih prizadevanj, poročalo o pomembnih in močnih rezultatih. Veliki večini blogerjev njihova prizadevanja prinašajo nagrade in izpolnjevanje svojih ciljev.

Vsako leto podjetje Orbit Media Studios posreduje rezultate raziskave v obsežnem poročilu, ki podrobno opiše podatke in podaja uporabne zaključke. Letos je bila raziskava razčlenjena na 11 vprašanj v treh kategorijah:

  • spremembe v procesu bloganja,
  • vsebinski trendi,
  • promocijske taktike, ki jih blogerji uporabljajo in merila uspešnosti.

Spodaj si lahko ogledate nekaj ključnih podatkov, s katerimi lahko odkrijete taktike. ki so jih blogerji uporabljaji v tem letu in kako so primerljivi s prejšnjimi leti. Nasvete uporabite za pisanje svojega bloga.

 

Ali bloganje v letu 2018 še deluje?

Deluje. 85% blogerjev trdi, da njihov blog še vedno prinaša dobre rezultate ali vsaj nekaj dobrih. V primerjavi s prejšnjim letom, se je ta številka zvišala za 6%.

Koliko časa je potrebnega, da bloger napiše objavo?

Stroškovno in časovno učinkovito bi bilo, da napišemo blog objavo v eni ali dveh urah. Ali pa bi morali investirati več časa v poglobljene objave?

Kakšna je optimalna dolžina blog objave?

Iz vidika optimizacije za spletne iskalnike, mora biti blog objava dolga vsaj 300 besed.

Vsi niso sposobni pisati daljših blog objav, zato lahko na tej povezavi najdete nekaj napotkov, da vaše daljše objave ostanejo berljive.

 

Kakšna naj bo frekvenca obljavljanja svežih vsebin na vašem blogu?

Na vas je, da se odločite kakšna bo frekvenca objavljanja, glede na časovne in kadrovske omejitve.

Ali naj blog objava vsebuje več ali manj medijskih vsebin?

Tisti blogerji, ki vključijo več kot eno grafiko v objavo, poročajo o boljših rezultatih.

Več o trendih in statistikah o bloganju si lahko preberete na tej povezavi.

Zagotovo so vas zgornji podatki prepričali, da končno začnete ustvarjati svoje blog vsebine. Pisanje bloga je temelj dobre Inbound marketing strategije, zato implementirajte blog v le to in še danes prenesite e-knjigo Uvod v B2B Inbound Marketing.