Inbound marketing | 3 min branja

Inbound marketing tudi za slovenska podjetja? 16 razlogov ZA!

Eva Roškar
Napisal/a: Eva Roškar
Inbound marketing tudi za slovenska podjetja? 16 razlogov ZA - Kraft&WerK

Kot ste verjetno že ugotovili, smo veliki zagovorniki inbound metodologije. Dejstvo je, da se je v marketingu v zadnjih nekaj letih vse spremenilo in z zagotovostjo lahko trdimo, da je klasični izhodni (outbbound) marketing mimo. Potrošniki so spremenili svoje navade in se preselili na svetovni splet. Spremenili so svoj način raziskovanja in nakupa izdelkov oz. storitev. To čivka že vsak ptiček na veji, tudi v Sloveniji.

 

Prenesite si izjemno priročno e-knjigo in izvedite prednosti Inbound marketinga za vaše podjetje!

Za obstanek na trgu in uspešno delovanje bomo morali zamenjati neučinkovite in drage tradicionalne marketinške aktivnosti, kot so nenapovedani - hladnih klici (cold calling), direktna pošta, tiskano in televizijsko oglaševanje ter jih nadomestiti s tistimi, ki bolj ustrezajo načinu nakupovanja modernih kupcev, kjer se vse začne na spletu. To so na primer SEO, družbena omrežja in ustvarjanje relevantne in kontekstualne vsebine, ki pritegne potencialne kupce.

Če niste prepričani, da je vhodni (inbound) marketing prava rešitev, si oglejte nekaj podatkov, ki vas bodo zagotovo prepričali v nasprotno. V nadaljevanju vam predstavljamo 16 zanimivih statistik in prednosti inbound marketinga v primerjavi z outbound marketingom.

 

Zakaj tradicionalni outbound marketing ne deluje več

Zaton outbound marketinga je posledica zadnjih tektonskih premikov v obnašanju potrošnikov, zasičenosti medijev in desetletij zavajujočega oglaševanja. Ljudje že nekaj časa nadzorujejo svoj tok informacij. To jim je omogočil svetovni splet s svojo globalno ponudbo vsebin. Sami odločajo katero informacijo bodo sprejeli, kdaj in kje. To pa je v nasprotju z outbound prakso kjer podjetja diktirajo tok informacij. 

  1. 44% direktne pošte ni nikoli odprte.

  2. 86% ljudi prevrti oglase na televiziji.

  3. Blokiranje oglasov (ad blocking) na mobilnih napravah se je v zadnjem letu povečala za 90%.

  4. 84% uporabnikov v ZDA v starosti od 25 do 34 let se je odreklo svojim najljubši spletni strani zaradi vsiljivih in nerelevantnih oglasov.

  5. 82% ljudi je že zaprlo obiskano spletno stran zaradi avtomatsko predvajanega video oglasa.

  6. 70% ljudi ne mara oglasov.

  7. 63% potrošnikov mora slišati sporočilo oglaševalca 3-5x preden bodo slišanemu dejansko verjeli!

     

Inbound marketing je cenejši, prinaša najbolj kvalitetne leade in generira višji ROI

  1. Pridobljen lead v inbound marketingu nas stane kar 62% manj kot v outbound marketingu.

  2. 59% prodajnikov ugotavlja, da zagotavljajo inbound marketinške aktivnosti najbolj kvalitetne leade.

  3. 67% B2C podjetij in 41% podjetij B2B je pridobilo kupce prek Facebooka.

  4. 57% podjetij je pridobilo kupce prek svojega bloga in 57% preko LinkedIna.

  5. 3 od 4 inbound marketinških kanalov stane manj od kateregakoli outbound kanala.

  6. 46% podjetij po svetu je v 2017 imelo višji ROI od svojih inbound marketinških aktivnosti in le 12% z outbound aktivnostmi.

 

Prihodnost marketinga je v zniževanju stroškov, povečanju učinkovitosti z inbound metodologijo in seveda mobile

  1. 71% evropskih podjetij vidi v 2018 kot svoj največji marketinški izziv pretvorbo leadov v kupce. (HubSpot State of Inbound)
  2. 62% evropskih podjetij vidi v 2018 kot ključno inbound aktivnost SEO in povečanje organske prisotnosti.
  3. Do leta 2019 bo mobilno oglaševanje predstavljalo 72 % vsega oglaševanja v digitalu

Viri: Hubspot, DigitalDigressions, Answerlab, Leichtman Research, Social Media Examiner, Search Engine Land, Marketing Land

 

Če so vas pričujoče statistike prepričale o potencialih in priložnostih Inbound marketinga tudi za vaše podjetje, ga spoznajte v priročni e-knjigi.  

Kraft-Werk - Uvod v B2B vhodni (Inbound) marketing