Družbena omrežja | 3 min branja

Hiter plonkec dimenzij naslovnih slik družbenih omrežij v letu 2018

Eva Roškar
Napisal/a: Eva Roškar
Hiter plonkec dimenzij naslovnih slik družbenih omrežij v letu 2018 - Kraft&WerK

Profil na družbenem omrežju brez naslovne slike lahko primerjamo z blog zapisom brez "header" slike. Njen namen je pritegniti pozornost obiskovalcev ter podajati oz. podpirati želeno sporočilo vaše vsebine. Tako vaš profil kot blog zapis bi lahko "preživela" tudi brez pripadajočega vizuala, vendar pa je naslovna slika "češnja na torti" objavljenih vsebin. 

Zakaj je dobro pripravljena naslovna slika pomembna?

Kaj razumemo pod pojmom naslovna slika ali "Cover photo"? Gre za sliko, ki se prikaže v zgornjem delu oziroma glavi vaše Facebook/Twitter/LinkedIn strani. Naslovna slika je vedno vidna, tudi če obišče vaš profil na družbenem omrežju nekdo, s katerim še niste vzpostavili povezave. 

Prenesite si brezplačno predlogo, ki vam bo omogočila hitro in kvalitetno pripravo naslovnih slik za vaš profil na družbenih omrežjih Facebook, Twitter, Youtube, Google+ in LinkedIn. 

Vsak, ki je na družbeno omrežje že naložil naslovno sliko, se je zagotovo srečal z ovirami kot so slaba kvaliteta slike, odrezani robovi, prekrivanja naslovne slike s prikazno fotografijo in podobno. Med najpogostejšimi napakami uporabnikov so tudi naložene naslovne slike, ki niso prilagojene mobilnemu prikazu. In kako bomo v svetu, kjer o brskanju po spletu preko mobilnega telefona govorimo o milijonih uporabnikov, sploh preživeli?

Če se še vedno sprašujete, zakaj pravzaprav potrebujete primerno in mobilnim telefonom prilagojeno naslovno sliko, si oglejte spodnji prikaz aktivnih mobilnih uporabnikov družbenih omrežij v Evropskih državah na mesečni ravni. 

 

Število aktivnih uporabnikov družbenih omrežij v Evropi v mesecu januarju 2017 po državah.

Vir podatkov: Statista.com

Podatki so presenetljivi, kajne? Dostop na splet s pomočjo mobilnih telefonov je prihodnost, mi pa ji moramo slediti.

Če menite, da nimate dovolj znanja o tem, kako se naslovna slika pripravi in katero dimenzijo je najbolje izbrati, berite naprej. Vzelo vam bo 2 minuti časa ter odpravilo precej težav.  

Kako pripraviti naslovno sliko?

Naslovne slike na družbenih omrežjih so odlično orodje za komuniciranje prednosti vaše blagovne znamke, promocijo vaših kampanj in predstavitev ponudbe vašega podjetja. Tudi če ste o upravljanju družbenih omrežij dobro poučeni, oblikovanja pa niste vešči, se lahko pri pripravi naslovnih slik zalomi.

Pri velikosti slike morate biti pozorni na pravila družbenega omrežja, za katerega le to pripravljate. Priporočene dimenzije se med posameznimi omrežji razlikujejo, če pa boste naložili sliko manjših dimenzij od priporočenih, bo ta manj kakovostna. A kako ugotoviti, katere so optimalne dimenzije naslovnih fotografij na posameznih družbenih omrežjih? 

Za vas smo pripravili hiter in enostaven plonkec, ki vam bo olajšal pripravo slik, pripravljene predloge pa si lahko prenesete tukaj!

 

2.png

 

Še nekaj hitrih nasvetov!

  • Naslovne slike shranite v formatu .png, saj ta ohranja najboljšo kakovost slike.
  • Bodite pozorni na posodobitve platform družbenih omrežij. Kadar pride do večje posodobitve ali nadgradnje, se velikokrat spremenijo tudi priporočene dimenzije naslovnih slik. 
  • Pred objavo na družbenem omrežju sliko testirajte. 
  • Če imate težave pri pripravi slik ali vzpostavitvi novega družbenega profila vašega podjetja, se obrnite na nas. Z veseljem vam priskočimo na pomoč!

Za hitro in brezskrbno pripravo naslovnih slik na petih glavnih družbenih omrežjih smo za vas pripravili predlogo. Prenesite jo tukaj! >>

 

New Call-to-action