Spletna stran | 2 min branja

V 7 korakih do pravilne prenove spletne strani - 6/7: objava

Damijan Vešligaj
Napisal/a: Damijan Vešligaj
V 7 korakih do pravilne prenove spletne strani - 6/7: objava - Kraft&WerK

Pred objavo spletne strani morate najprej pripraviti strategijo in načrt izdelave, izdelati spletno stran, jo oblikovno dopolniti in optimizirati. Nato pride na vrsto objava. Kako jo izpeljati?

Prenesite si preglednico, ki vam bo v pomoč pri objavi vaše nove spletne strani. 

Bodite pripravljeni

Na dan objave bodite pripravljeni na najhujše. Zato naj bodo vsi udeleženci pri razvoju v pripravljenosti za morebitne nujne popravke. Ne pozabite vklopiti indeksiranja spletne strani in predložiti nov sitemap.xml. 

Objavite zagon

Objavo nove spletne strani promovirajte preko elektronske pošte, blogov, socialnih omrežij, PR objav, …

Izdelava strategije vsebin za nadaljevanje

Zdaj je pravi čas, da začnete razmišljati o prihodnjih objavah, ponudbah, CTA-jih in nenazadnje aktiviranju (ali revitalizaciji) vašega bloga.

Podjetja, ki nimajo lastnega bloga, zaznavajo bistveno manj prometa od tistih, ki redno blogajo. Še vedno niste prepričani? Nekaj hitrih podatkov za vas:

  • 6 od 10 digitalnih marketingarjev verjame, da so pridobili nove stranke samo z bloganjem,
  • 36 % podjetij v sklopu liste Fortune 500 redno objavlja na blogu,
  • blog je peti najbolj zaupanja vreden vir informacij,
  • podjetja, ki objavijo več kot 16 zapisov na mesec, pridobijo 3.5 krat več prometa na spletno stran!

 Ali sedaj razumete, zakaj je blog izjemno pomemben? 

In kako naprej?

Vse o tem, zakaj in kako analizirati vašo novo spletno stran, bomo obravnavali v naslednjem zapisu o analizi vaše nove spletne strani

In ne pozabite: samo za vas smo pripravili edinstveno preglednico, s katero boste lažje in bolj učinkovito sledili prenovi vaše spletne strani. Snemite svoj izvod tukaj!

New Call-to-action