Pomlad povezujemo vedno z novim začetkom in rastjo. Ne glede na vaš izdelek ali storitev, so to vedno dobre teme za uporabo v vaši marketinški strategiji. Z njimi lahko dodatno opozorite svoje kupce na vse kar vaše podjetje ponuja in tako osvežite zanimanje za vašo dejavnost.
Preberite kako lahko izkoristite moč pomladi v vaši marketinški strategiji.
Za pomladno navdihnjeno marketinško strategijo, vam ni potrebno zagnati novega izdelka ali storitve. Dovolj je, da razmislite kako lahko pomlad izkoristite za osvežitev svoje stalne ponudbe. Začnite s seznamom treh do petih najbolj priljubljenih izdelkov ali storitev. Upoštevajte funkcije izdelka ali storitve, ki so najbolj prispevale k vašemu uspehu. Potem premislite o tem, kako lahko te posebne prodajne funkcije osvežite in dodate v marketinško strategijo. Na primer:
Toplejši in daljši dnevi navdušijo ljudi, da se odpravijo iz hiše in se pričnejo družiti. Izkoristite ta vidik pomladi, pritegnite ljudi k sodelovanju na družbenih omrežjih. Če se, na primer, vaše podjetje ukvarja z urejanjem okolja, lahko zaženete tekmovanje za najlepšo pomladansko trato.
Pripadnost skupnosti lahko spodbudite tako, da sodelujete z drugimi lastniki majhnih podjetij. Skupaj lahko organizirate družabni spomladanski dogodek ("Meet & Greet") in in ga izkoristite za skupno promocijo, ponudite star ali nezaželen inventar kot akcijo spomladanskega čiščenja ter se pogovorite z vašimi strankami.
Ne najdete pomladanske tematike za vaš posel? Ustvarite vsebine, ki so pomembne za vaše stranke spomladi. Vaša marketinška strategija morda ne bo prinesla takojšnje prodaje, vendar lahko poveča zavedanje o blagovni znamki, ustvari dodatni promet na vašo spletno stran ter poveča prisotnost na družbenih omrežjih.
Na primer, lastnik fitnesa lahko na družbenih omrežjih stopi v interakcijo s svojim strankami tako, da jim ponudi pomladanske recepte za pripravo okusnih jedi iz lokalnih sestavin. Če nudite storitev zasebnega varstva otrok, lahko delite ideje in nasvete za starše, kako spodbuditi otroke k igranju na prostem in spoznavanju narave.
Skoraj vsako podjetje se lahko priključi na vlak pomladi. Razumeti morate le kaj je vašim strankam spomladi pomembno in ste pripravljeni vložiti trud v razvoj ustrezne kampanje.
Poleg znanih praznikov spomladi, kot je materinski dan, obstaja še veliko drugih priložnosti ali dogodkov, ki so pomembni za vaše stranke. Spodaj je seznam le nekaj prihajajočih prazničnih pomladnih dni. Morda vas bo kakšen navdihnil z novo idejo, ki jo lahko izkoristite za svojo promocijo.
Izvedite resnično učinkovito pomladno digitalno marketinško strategijo, s pomočjo naše eknjige Enostaven vodič do digitalne strategije.