Digitalna strategija | 3 min branja

Kako vključiti tematiko pomladi v vašo marketinško strategijo?

Matic Ganc
Napisal/a: Matic Ganc
Kako vključiti tematiko pomladi v vašo marketinško strategijo - Kraft&Werk

Pomlad povezujemo vedno z novim začetkom in rastjo. Ne glede na vaš izdelek ali storitev, so to vedno dobre teme za uporabo v vaši marketinški strategiji. Z njimi lahko dodatno opozorite svoje kupce na vse kar vaše podjetje ponuja in tako osvežite zanimanje za vašo dejavnost.

Preberite kako lahko izkoristite moč pomladi v vaši marketinški strategiji.

Vdihnite novo življenje v vaš izdelek ali storitev

Za pomladno navdihnjeno marketinško strategijo, vam ni potrebno zagnati novega izdelka ali storitve. Dovolj je, da razmislite kako lahko pomlad izkoristite za osvežitev svoje stalne ponudbe. Začnite s seznamom treh do petih najbolj priljubljenih izdelkov ali storitev. Upoštevajte funkcije izdelka ali storitve, ki so najbolj prispevale k vašemu uspehu. Potem premislite o tem, kako lahko te posebne prodajne funkcije osvežite in dodate v marketinško strategijo. Na primer:

  • Kontaktirajte svoje najbolj vplivne stranke. Vprašajte jih, naj opišejo eno ali dve specifični prednosti izdelka ali storitve, ki je vsaj na majhen način spremenilo njihovo življenje, kot recimo prihranek časa, denarja ali zmanjšanje stresa. Pričevanje strank vključite na svojo spletno stran, pri čemer izbirajte objave, ki posebej sporočajo, kako je vaš izdelek ali storitev pomembno spremenilo življenje strank.
  • Vključite pomladanske odtenke barv v spletne slike vaših izdelkov, v pisave in na embalažo.
  • Preizkusite različne pristope k prodajnim tekstom na vaši spletni strani; vključite iskalne izraze, ki jih ljudje najpogosteje uporabljajo za iskanje vašega izdelka v vaše marketinške naslove in opise izdelkov ali storitev.

Ustvarite občutek za skupnost

Toplejši in daljši dnevi navdušijo ljudi, da se odpravijo iz hiše in se pričnejo družiti. Izkoristite ta vidik pomladi, pritegnite ljudi k sodelovanju na družbenih omrežjih. Če se, na primer, vaše podjetje ukvarja z urejanjem okolja, lahko zaženete tekmovanje za najlepšo pomladansko trato.

Pripadnost skupnosti lahko spodbudite tako, da sodelujete z drugimi lastniki majhnih podjetij. Skupaj lahko organizirate družabni spomladanski dogodek ("Meet & Greet") in in ga izkoristite za skupno promocijo, ponudite star ali nezaželen inventar kot akcijo spomladanskega čiščenja ter se pogovorite z vašimi strankami.

Pomladno vrtnarjenje - Ustvarjanje skupnosti v vašem marketinškem načrtu

Bodite relevantni

Ne najdete pomladanske tematike za vaš posel? Ustvarite vsebine, ki so pomembne za vaše stranke spomladi. Vaša marketinška strategija morda ne bo prinesla takojšnje prodaje, vendar lahko poveča zavedanje o blagovni znamki, ustvari dodatni promet na vašo spletno stran ter poveča prisotnost na družbenih omrežjih.

Na primer, lastnik fitnesa lahko na družbenih omrežjih stopi v interakcijo s svojim strankami tako, da jim ponudi pomladanske recepte za pripravo okusnih jedi iz lokalnih sestavin. Če nudite storitev zasebnega varstva otrok, lahko delite ideje in nasvete za starše, kako spodbuditi otroke k igranju na prostem in spoznavanju narave. 

Skoraj vsako podjetje se lahko priključi na vlak pomladi. Razumeti morate le kaj je vašim strankam spomladi pomembno in ste pripravljeni vložiti trud v razvoj ustrezne kampanje.

Izkoristite pomladne praznike

Poleg znanih praznikov spomladi, kot je materinski dan, obstaja še veliko drugih priložnosti ali dogodkov, ki so pomembni za vaše stranke. Spodaj je seznam le nekaj prihajajočih prazničnih pomladnih dni. Morda vas bo kakšen navdihnil z novo idejo, ki jo lahko izkoristite za svojo promocijo.Seznam pomladanskih dogodkov in praznikov v 2018 - Kraft&Werk

Izvedite resnično učinkovito pomladno digitalno marketinško strategijo, s pomočjo naše eknjige Enostaven vodič do digitalne strategije.V 7 korakih do učinkovite digitalne strategije!