Kupci izdelkov LOCTITE TEROSON lahko od začetka julija 2017 na Madžarskem sodelujejo v programu zvestobe z uporabo mobilne aplikacije. Preprosto, brez plastičnih kartic, brez izpolnjevanja zapletenih papirnatih obrazcev in brez lepljenja nalepk na kartončke zvestobe. Aplikacija omogoča zbiranje točk zvestobe ob nakupu izdelkov LOCTITE TEROSON, ki so opremljeni s posebno unikatno QR kodo.
Preprosto do nagrad
Kupci, uporabniki aplikacije, samo poskenirajo QR kodo z vgrajenim skenerjem QR kode in točka se avtomatsko doda njihovemu računu. Glede na število zbranih točk, lahko le-te unovčijo za zanimive nagrade. Preprosto, z aktivacijo unovčitve v aplikaciji, jim je nagrada dostavljena na željeni naslov. Med vsemi uporabniki aplikacije bodo pri Henkel Hungary v letošnjem letu izžrebali tudi srečneža, ki bo za sodelovanje nagrajen z obiskom adrenalinske WTTC dirke na Hungaroringu leta 2018.
Prepričjiva in enostavna uporabniška izkušnja, inovativna rešitev
“Za program zvestobe, kot so ga predlagali digitalni strokovnjaki v agenciji KRAFT&WERK, smo se odločili, ker nas je prepričala enostavna uporabniška izkušnja in inovativna rešitev. Naši prodajniki na Madžarskem so veseli novega trženjskega pristopa, prvi odzivi kupcev so zelo vzpodbudni. Načrtujemo tudi širitev na druge trge”, je dejal Sebastian Horstmann, direktor marketinga za program lepil pri Henkel CEE iz Dunaja.
“Uporaba aplikacije omogoča spremljanje nakupnih navad uporabnikov, vzpostavitev osebne komunikacije z zvestimi kupci, prilagajanje asortimana in trženjskih aktivnosti, s ciljem doseganja večje učinkovitosti prodaje.”