Ste že objavili vašo spletno stran, sedaj pa bi radi preverili njeno uspešnost? Redno analizirajte metrike svoje spletne strani, da boste znali ukrepati na pravih mestih in ob pravih trenutkih ter da boste z izboljšavami dosegali vedno boljše rezultate.
Prenesite si preglednico, ki vam bo v pomoč pri analizi vaše nove spletne strani.
Preverjanje indeksiranja
Po enem tednu "življenja" nove spletne strani preverite indeksiranje strani – prepričajte se, da se vaša spletna stran uvršča v iskalnike dovolj dobro in na način kot ste si ga zamislili.
Kaj moramo preveriti en teden po objavi
Zelo priporočljivi koraki: ponovno preverite namestitev in pravilno delovanje datoteke robots.txt. Ponovno v Google in Bing Webmaster Tools predložite sitemap.xml. Ustvarite in objavite tudi HTML verzijo zemljevida vaše spletne strani. Preverite delovanje orodja za analitiko in se poglobite v prve rezultate analize.
Primerjalne analize po določenih časovnih obdobjih
Na mesečni ali vsaj trimesečni bazi preverjajte tudi sledeče rezulate analitike:
- Število obiskov / obiskovalcev / posameznih obiskovalcev (mesečno povprečje)
- Bounce rate ali zapustna stopnja (mesečno povprečje). Zapustna stopnja nam pove število obiskov z ogledom ene podstrani na število vseh vstopov na podstran. Z drugimi besedami, pove nam, kolikšen odstotek spletnih uporabnikov je obiskalo le eno podstran brez obiska preostalih strani.
- Čas, ki ga obiskovalci preživijo na strani (mesečno povprečje)
- Najbolj uporabljane ključne besede (v smislu rangiranja, prometa in generiranja leadov)
- Število (inbound) povezav z drugih domen
- Število novih leadov – izpolnjenih obrazcev (na mesec)
- Število generiranih konverzij (na mesec)
- Skupno število indeksiranih strani
- Skupno število obiskanih strani
In ne pozabite: samo za vas smo pripravili edinstveno preglednico, s katero boste lažje in bolj učinkovito sledili prenovi vaše spletne strani. Snemite svoj izvod tukaj!