Spletna stran | 2 min branja

V 7 korakih do pravilne prenove spletne strani -  3/7: oblikovanje

Napisal/a: Eva Roškar

Oblikovanje prenove spletne strani

Pred pričetkom oblikovanja spletne strani je nujno, da pripravite strategijo ter dodelate načrt prenove.

Pri oblikovanju ali preoblikovanju vaše spletne strani se morate zavedati, da se skrivnost uspeha ne skriva le v estetiki. Pri poplavi spletnih strani, ki smo jim priča, moramo velik poudarek dati na njeno uporabnost, preglednost in dobro uporabniško izkušnjo (User experience).

Prenesite si preglednico, ki vam bo v pomoč pri oblikovanju vaše nove spletne strani. 

Prelom in postavitev

Izdelajte enostavno idejo o tem, kako naj v osnovi izgleda vaša bodoča spletna stran. Gre za skico, s pomočjo katere si boste lažje predstavljali, kako enostavna bo stran za uporabnika, kje bo prostor za navigacijo po straneh in kam boste namestili ključne vsebine.

Žični diagrami

Pred začetkom HTML in CSS programiranja si izdelajte žični diagram spletnega mesta. Žični diagram predstavlja spletno mesto v njegovi najosnovnejši obliki, brez slik, brandiranja in tudi brez vsebin. Hkrati vam bo v veliko pomoč pri vizualizaciji celotne slike o spletnem mestu, katere grafične in besedilne vsebine boste sploh potrebovali, in koliko dobra je vaša zasnova uporabniške izkušnje.

Definiranje barvne palete in brandiranja

Implementirajte svojo celostno grafično podobo v novo zasnovo spletne strani, določite barvno shemo in razpon tipografij.

Vizuali

Zdaj so na vrsti oblikovalci. Izdelajo naj končno podobo vseh tipičnih strani spletnega mesta – zadevo še enkrat preglejte v duhu ustreznosti in kompatibilnosti z vašimi mrežnimi diagrami in želeno uporabniško izkušnjo.

In kako naprej?

Biti del poplave spletnih strani, ki so neuporabne, nepregledne in ne nudijo dobre uporabniške izkušnje se enostavno ne splača. Upoštevajoč naše smernice se boste izognili težavam in poskrbeli, da bo vaša spletna stran izstopala. Naslednjič se bomo lotili dejanske izdelave spletne strani, kjer bomo izbrali platformo, pripravili vsebino in postavili delovno verzijo.

Naj vas spomnimo: samo za vas smo pripravili edinstveno preglednico, s katero boste lažje in bolj učinkovito sledili prenovi vaše spletne strani. Snemite svoj izvod tukaj!

New Call-to-action