"Ustvarite več prometa! Ustvarite več leadov! Več strank!" To je bil vedno moto marketinga in prodaje. Toda medtem, ko cilj ostaja enak, se želje in vedenje ciljne skupine spreminjajo. Dejstvo je, da živimo v dobi kupca, v času, ko so podjetja tista, ki se bodo morala prilagoditi. Za podjetja, ki to želijo, je zato izjemno pomembno poročilo Stanje inbound marketinga (State of Inbound), ki ga izdaja vsako leto naš partner HubSpot: pomagalo vam bo, da ostanete ažurni o vseh spremembah v marketingu in trženju, ki so pomembne za vaše poslovanje.
Ljudje ne želijo več preprosto brati vsebine. Zahtevajo doživetje. Ko je čas za raziskovanje o izdelku, ne želijo čakati na pogovor po telefonu z vašim predstavnikom. Namesto tega se bodo obrnili na ti. robote z umetno inteligenco (AI bot).
Poročilo Stanje Inbound marketinga za leto 2017 je ugotovilo razkorak, ki ga podjetja doživljajo v razmerju do svojih strank. Letošnje poročilo je skušalo odgovoriti na vprašanje, kaj sploh povzroča ta razkorak.
Poročilo navaja, da obstaja ogromna razlika v razmišljanju in delovanju vodilnih kadrov in njihovih zaposlenih. Ko se v samem podjetju pojavljajo takšna neskladja, lahko to vpliva na vse - od zaposlenih do zadovoljstva strank. V razmislek nekaj tovrstnih odstopanj:
V poročilu Stanje Inbound marketinga za leto 2017 je HubSpot poleg tega raziskal kaj so prednostne naloge mednarodnega marketinga, novi trendi distribucije vsebine in komunikacijske preference kupcev.
V lanskem letu so tržniki po svetu prepoznali
Raziskava pravzaprav navaja zelo širok nabor izzivov, od izdelave strategije do pretvorbe kupcev na družbenih omrežjih, analitiko ter kadrovanje.
Na strani prodaje so anketiranci povedali, da je danes najtežje
Prav tako 19% vprašanih ugotavlja, da se soočajo z izzivom integracije družbenih omrežij v prodajni proces. 13% anketirah poroča, da je uporaba prodajnih tehnologij danes težja kot je bilo včasih.
Hubspot je anketirance prosil naj jim povedo ali je marketing v njihovem podjetju učinkovit. Samo 61% vprašanih je odgovorilo pritrdilno. Eden izmed anketirancev je odgovoril:
"V naslednjih 3-5 letih bo najbolj moteče
pomanjkanje raziskav ob sprejemanju marketinških
strategij v našem podjetju."
V kontekstu problema neusklajenosti vodilnih kadrov in zaposlenih, so vodilni označili svoje marketinške aktivnosti bolj pozitivno (69%) kot pa njihovi zaposleni (55%).
Anketiranci, v kontekstu marketinga v prihodnosti, dajejo prednost raziskavam in nagovarjanju kupcev v tistih kanalih kjer "živijo". Eden izmed vprašanih je odgovoril:
Podjetja danes delujejo v številnih kanalih (splet, mobile, družabna omrežja, ...), zato tržnike skrbi pomanjkanje resursov in kako jih uporabiti.
"Učinkovito upravljanje hitro rastoče in spreminjajoče se družbene medijske pokrajine ... zahteva prednostno razvrstitev resursov."
Anketiranci so tudi povedali kaj so največji motilci pri njihovem delu:
Poskušati slediti in razumeti ciljne kupce preko več komunikacijskih kanalov je zapletena in zahtevna naloga za številna podjetja.
Viri informacij o izdelku ali storitvi, ki se jih poslužujejo kupci, se spreminjajo. Še vedno pa prednjači prenašanje od ust do ust. Kupci verjamejo tudi drugim kupcem, še najmanj pa prodajnim zastopnikom. Za prodajnike je pomembno, da imajo uporabne informacije, ki jih kupec sam ne more najti. Prav tako je pomembno, da upoštevajo način komunikacije, ki ga preferirajo kupci.
Če želite izvedeti več o stanju inbounda si prenesite si izjemno uporabno poročilo State of Inbound 2017 in pričnite z boljšim digitalnim marketingom že danes!