Pred objavo spletne strani morate najprej pripraviti strategijo in načrt izdelave, izdelati spletno stran, jo oblikovno dopolniti in optimizirati. Nato pride na vrsto objava. Kako jo izpeljati?
Prenesite si preglednico, ki vam bo v pomoč pri objavi vaše nove spletne strani.
Na dan objave bodite pripravljeni na najhujše. Zato naj bodo vsi udeleženci pri razvoju v pripravljenosti za morebitne nujne popravke. Ne pozabite vklopiti indeksiranja spletne strani in predložiti nov sitemap.xml.
Objavo nove spletne strani promovirajte preko elektronske pošte, blogov, socialnih omrežij, PR objav, …
Zdaj je pravi čas, da začnete razmišljati o prihodnjih objavah, ponudbah, CTA-jih in nenazadnje aktiviranju (ali revitalizaciji) vašega bloga.
Podjetja, ki nimajo lastnega bloga, zaznavajo bistveno manj prometa od tistih, ki redno blogajo. Še vedno niste prepričani? Nekaj hitrih podatkov za vas:
Ali sedaj razumete, zakaj je blog izjemno pomemben?
Vse o tem, zakaj in kako analizirati vašo novo spletno stran, bomo obravnavali v naslednjem zapisu o analizi vaše nove spletne strani.
In ne pozabite: samo za vas smo pripravili edinstveno preglednico, s katero boste lažje in bolj učinkovito sledili prenovi vaše spletne strani. Snemite svoj izvod tukaj!