5 ključnih razlik med Googlovovimi prikaznimi oglasi in programatični oglasi

Ema Tamše
Napisal/a: Ema Tamše

Kategorije: Digitalno oglaševanje | 5 min za branje zapisa

Kadarkoli beseda nanese na digitalno oglaševanje kaj kmalu sledi vprašanje o razliki med oglaševanjem na Googlovi oglaševalski mreži in drugih programatičnih platformah. Z rastjo programatičnega oglaševanja prihaja do splošne zmede o razliki med Google Display Network ali Google prikazni oglasi (v nadaljevanju GDN) in avtomatiziranim oz. programatičnim oglaševanjem. Zmeda ni nepričakovana, saj imata oba oglaševalska modela kar precej skupnih lastnosti a tudi nekaj bistvenih razlik.

Preberi več

Adijo Google AdWords - Pozdravljen Google Ads

Ema Tamše
Napisal/a: Ema Tamše

Kategorije: Digitalno oglaševanje | 8 min za branje zapisa

Edina stalnica je sprememba. Tega se še predobro zavedajo pri Googlu, ki se spremembam na trgu in spletnemu oglaševanju uspešno prilagajajo že 18 let. Z letošnjim letom pa so sprejeli najkorenitejšo odločitev do sedaj ter ukinili vsem dobro pozno platformo Google AdWords ter jo nadomestili z Google Ads. Poleg novega izgleda so dodali še kopico uporabnih funkcionalnosti in prilagoditev. Oglejmo si nekatere ključne spremembe.

Preberi več

Vedno sveže iz marketinga

Blog agencije KRAFT&WERK

je mesto, kjer naši strokovnjaki razmišljajo na glas. Izbirate lahko med kvalitetnimi in zanimivimi vsebinami iz sveta digitalnega marketinga ter marketinga nasploh, ki vam bodo olajšale poklicno in zasebno pot. Obravnavamo tematike kot so inbound marketing, digitalna strategija, družbena omrežja, oblikovanje in še mnogo drugih.

Želimo vam prijetno branje in da boste našli to kar ste iskali!

Najbolj brano na marketinškem blogu

Prijavite se na KRAFT&WERK novice